stallet snart, en bokrecension♥♥ + bild i repris

Heeej♥ Nu har jag vaknat, jag hade väckarklockan på 08.30 för vi ska ju till stallet sen och då vil man ju vara klar när dom (Melinda och sofie) ringer:P

Nu är det bara NÅGRA dagar kvar tills  ridlägret, jag tror ej att jag står uuuuut;P

haha, jaaa....(hjärnsläpp) Igår så var jag och red:) det var jätte roligt, vi hade en jätte bra vikarie. Jag red helga, hon var bra:D men typ alla fick sin favorit, utom jag:( aja men helga var bra:D

Jag läser en jätte bra bok, så jag tänkte göra en recension:

SLÄPPA TAGET  AV: KATE CANN

Det handlar om en tjej som heter Kelly, hon har en pojkvänn som heter Mike. Mike ska åka bil på sitt sommarlov, och nu vill han att Kelly ska hänga med. Men Kelly har ingen lust med det så hon säger det till Mike. Mike blir jättearg på Kelly, och hotar med att göra slut... Men Kelly får ett annat erbjudande av sin kompis Jade. Hon vill att Kelly ska hänga med till Grekland. Det vill hon mer än gärna! Men när Mike sedan kommer förbi körande i sin bil med sina kompisar, för att hälsa på Kelly så blir allting bara en ren katastrof...

hehe bild i repris, älskar den så himmla mycket♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0