Mycket idag asså♥

Heej♥

jo just det ni vill så klart veta hur det gick med "kajan" (pappa sa att det var en sån  fågel??)
Joo...jag var ju livrädd (daah) sen kom pappa med syrran. Pappa fick ta 2 krattor och bära ut fågeln...
sen så såg jag att det hade fasnat nått runt benet på den....:( jag förskökte så klart hjälpa den;) snäll som jag ääär:P;P;):D

Aja...det var det....

Sen så hade vi sista träningen för terminen... lite synd att säga hejdå till alla som ska till Ö-vik:( menmen, jag får ju också det bäääst på ridlägret♥♥♥♥:D:D

haha, aja, idag är det fullt sjå för mig:

1:tvätta ridkläderna tills i morron
2:städa tusses bur
3:dammsuga rummet
4:torka damm i rummet
5:packa lite smått tills i morron
6:hämta syrran från 6-års
7:fixa frisyrer på oss 2 (syrran och mig) tills uppvisningen vi ska ha (när assyriska spelar:P)
8:komma hem och duscha
9:packa med mamma
10:sova:)

hehe, mycket va??

ha det bäst:) många kramar annie:):)

sööötiiiis♥♥ naaaww♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0