mms?? usb-minne och strumpor, och midsommar firande♥

Heeej♥

Nu har våra gäster gått (dom vi firade midsommar med) och jag sitter här framför datan♥♥

Vet ni vad jag gör just nu??
- jag installerar en grej på min mobil via datan, så att jag kan skicka och ta emot mms, men det står att man ska få ett sms strax efter, men jag har ej fått det än:S konstigt, det borde komma strax tycker jag...??

Aja, det kommer väl strax, jag menar om man t.ex.: skickar ett en fråga via sms till 118 800 så kan det ju ta nån timme innan dom svarar så...., jag får väl vänta och se:)

Hehe, vet ni vad, jag har fått grejer av mamma och pappa (bara så där:P) Mamma: jätte sköna strumpor pappa: USB-minne:D:D snälla dom e va??

Men nu ska jag snart äta, så jag får väl sluta att skriva nu:P
Men jag skriver väl säkert senare idag:) eller... i så fall på kvällen för vi kanske ska åka nånstans idag:)


ps:Jag vill hälsa till världens bästa kussar: Jessy och Micki♥♥♥♥

Hejdå, ha det bäst♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0