I morron....SKOLA♥♥♥♥♥

Heej bloggen:D

Nu sitter jag här framför datan och lyssnar på låtar;P Har ni några bra låt-tips??

Idag har jag städat mitt rum LITE:) hehe, frå städa resten i morron:P

Vet ni att i morron ska jag till skolan!! Äntligen (ni må tycka att jag är knäpp men jag gillar skolan:D ja men hallå?? vart skulle ni annars träffat alla era vänner??) jag har längtat sååå efter alla i klassen (efter bara 2 dagar;P) I morron ska vi ha Friidrottsdag med klassen:D det ska bli kul:D hihi, vi ska då göra som alla andra gånger vi varit där;P tex: springa, hoppa längd, kasta tennis bollar med mera;P  Hehehe:D

Och så en hälsning till världens bästa kompis mellis: Du är världens bästa kompis mellis!! Du är en ängel, love ya♥ Tack så jätte mycket för inlägget på din blogg!! Du är verkligen jätte snäll!! saknar dig♥♥♥ Ses i morron och glöm ej: JAG SKA SITTA BREDVID DIG PÅ BUSSEN VARE SIG DU VILL ELLER EJ , FRAM OCH TILLBAKA!! ;P;D;) haha, aja miss u♥♥

hehe, mitt meddelande till Mellis:thumbup

Det var typ allt;P

Ajaa.... lots of love Annie one in million


Kommentarer
Postat av: Best friend forever and always<33:*

Heeeeej<333:* tycker samma om dig<33:*...

love ya:*<33

puss och kram din bästis-<33:*

2010-06-03 @ 20:57:42
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0