HEMMA!!

Heeeeeej alla söööta♥

Nu är jag hemma♥

Jag har haft det suuuperduuuper kul!! Jag fick en C-ponny vid namn Herkules som var grå/vit
Han var jätte söt och var duktig på att hoppa och var faktiskt en riktig fegis men so what??
Han var absolut bäääst♥♥
 
På ridlägret har vi:  badat med hästarna, träffat suuper snälla tjejer, haft gymkana, kadrilj, voltige, hopppat m.m...
det var verkligen super bra!! Det var svårt att lämna Herkan, jag grät lite tyst i bilen på väg hem, men jag saknade honom så sjuukt mkt, med tanke på att jag kanske aldrig kommer att se honom igen...:( men jag älskade Herkules och han e en av de bästa hästarna i världen

här är alla mina favvisar: Ninna♥ Herkules♥ Maja♥ Regent♥

Jag älskar dom, dom är bara bäääst!!

Och till ni som inte rider: Ni har verkligen missat någonting STORT!!

Haha, det fanns 2 tjejer på lägret som hette Julia och Emma, och dom var jätte roliga och inte precis den tysta sorten:P dom var "franska-turkar som sålde/köpte gräs:P hahaha!! Dom var asroliga!!

Till alla ni som var på ridlägret (inkl. ledare och djur): ni är bäst!! Älskar er så sjukt mkt, hoppas att vi ses igen nästa år♥

Lots of love "en mycket brunare Anastasia♥♥♥♥"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0