Header tack vare kompis♥

Heej♥

Nu sitter jag här med min lillasyster♥♥♥:D Mamma och pappa är och springer så vi har huset för oss själva;P skööönt (ibland)

Idag har jag ju varit och ridit, fick Helga... Hon var faktiskt helt ok:)  hon gick "rätt" så fint, men jag fick henne fortfarande ej att gå på tygeln (att dom böjer halsen och sätter bakbenen under sig, på svenska)


Idag i skolan så hade vi det rätt så bra, min bästis filmade mig och fick ett roligt klipp på mig;P haha, hon tycker i alla fall det:) Sen så har hon gått och sjungit på en låt heeeela dan!! Ni vet den låten som går så här: Ingen ska sakan det du gör, ingen vill veta vart du köpt din tröja. Även fast du gjort allt som man ska. Du är artig du är glad, och du har tränat bort din dumma dialekt....   Hahaha fett störande:P:D;P

Aja älskar er alla som läser min blogg, många kramizar Annie♥

ps: vad tycker ni om min nya STORA header?? Snygg va? Min kompis : Pelin har gjort den åt mig:D tack Pelin

Kommentarer
Postat av: Bästisen forever:*♥♥

Heej♥♥... du skrev fel den går ju så här: Ingen ska sörja när du dör Ingen ska sakna det du gör Ingen vill veta var du köpt din tröja fast du gjort allt som man ska du e artig du e glad och du har trönat bort din dumma dialekt nanananaaaaananana osv;) hahah:P många kramar Bästisen:*♥♥♥

2010-06-08 @ 12:56:27
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0