Har slaggat hos Mellis♥ Och i stallet m. Sofie♥HJÄLP!! NÅGOT KONSTIGT I MATSALEN, DET ÄR EN....!!!!

Heej♥ Har slaggat hoos Melinda♥ suuuper kul♥♥♥ Vi såg på "I taket lyser sjärnorna". Jg har sett den många gånger, men gråter ändå varje gång;) Sen så har vi hoppat studsmatta lite, varit inne på datskin (datan) och så...

Just det, I går så var vi ju i stallet. En tjej som heter Sofie hängde med, det var suuuper kul, och hon var jätte snäll:D hoppas vi träffas flera gånger♥ Vi red på Oliver och Ebro, för Knoddis (Knodden) är borta:( dom har flyttat honom till ett annat stall:(:( aja, vi hoppade en bana på 4 hinder där på stallet. Vi hoppade på Oliver:D Det var jätte kul, alla ggick runt felfrittoch vi tog inte tiden, så alla vann (om det nu var en tävling:P)

I övermorron smäller det! Då ska ju jag och Mellis på ridläger, längtar sååå, och det har börjat pirra lite i magen nu!! Åååhh.... står ej ut nå mer ju!! Haha, bara lite kvar....

Annars har jag ej gjort så mkt...

ska ladda upp bilderna från mobilen till datan:D så byebye

lots of love Anastasia♥

ps: det låter som om något djur är inne i vardagsrummet!!!! Jag springer ut och kollar, vågar ej gå in!! HJÄLP!!

- DET VAR EN FÅGEL I MATSALEN!!! OCH JAG ÄR ENSAM HEMMA!! jag ringde pappa och jag öppnade dörren till terassen, så vi får hoppas att den flyger ut. Och det värsta är att vi inte har några dörrar att stänga i nedervåningen, så den kan komma in här!! åååhh....nej, håll tummarna för mig att den flyger ut!!   

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej!

Hoppas fågeln flyger ut snart!!

jag skullle också tycka det var jätte läskigt:(!

Hoppas du kollar på min blogg!:P

Kramisar wilma

2010-06-16 @ 20:02:13
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0