Har fotograferats av världens bästa fotograf (enligt mig)♥

Heej igen:D

Igår fotograferades jag av världens bästa fotograf (enligt mig)!! Och då skulle en tjej blåsa glitter på mig medans fotografen tog kort:D hehe, och jag skulle kolla på den som blåste glitter på mig, och när den blåste så gapade jag och fick allt glitter i munnen!! Haha!! det vart helt rosa:D:D jag hade i alla fall jätte roligt där!! Sen så hade vi grillfest på ett ställe och det regnade jätte mycket!!:( vi hade tänkt köra brännboll men det gick inte:(

sen har jag också varit på en annan grillfest, det var jätte roligt, skrattade heeela tiden, vi busringde till folk och vi   hoppa studsmatta och åt gott:P synd för dom som ej kunde komma:P:P

hehe annars har jag ej gjort så mycket.... bara tagit det lugnt och njutit av sommaren:D

aja lots of love Anastasia  kan ni gissa vilken låt den här texten finns i??:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Freddie♥

Det är taylor swift tearsdrops on my gitarr:D

2010-06-15 @ 08:49:29
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0