Goodbye♥ ses om en vecka!! + var med på tv!!!

Heej♥

Vad duktiga ni har varit på att kommentera om namn:D jag blir sååå glad:D

Om några timmar är jag och VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS EVER på ett ridläger:D det ska bli sååå kul, och ni mina läsare, får hålla tummarna för att vi får bra väder;)

Jag kan berätta lite grejer om ridlägret: Det är ett ridläger i  (tänker inte säga var) där man får en "egen" häst i en vecka:D Där ska man: rida, ha teori, bada m. hästarna, ha skoj, skratta, rida ut på en lång ritt och sova över i skogen  ett militär tält:O

haha, visst låter det bra♥

Men det finns ju så klart alltid en nackdel: jag kommer inte kunna blogga på en vecka:( det e lite synd, så ni, mina läsare, får roa er med att läsa gamla inlägg, och kommentera frågor om ridlägret, som jag kan svara på sen...:D men som sagt: läs gamla inlägg, för ni har säkert inte läst ALLA mina 235 inlägg:P (jag tror det är 235 inlägg, nått med 230 i alla fall) så varsågod och läs:)

Jag kommer sakna er läsare, och jag lovar att blogga sen också (när jag kommer hem♥)


okej, och såå till en annan sak: Ni som äär fotbollsintresserade, borde ju veta att det varit match mellan assyriska och landskrona, och i pausen så uppträdde jag!! Och jag gick in med landskronas spelare och då filmade dom!! Så om ni såg nån med lila dräckt så var det jag:P

jag älskar er alla, och hoppas att ni får en uuunderbar vecka utan mig i alla fall:) kommer att sakna er;)

puss och kram eran Anastasia

Kommentarer
Postat av: jessi

Anni, du måste hjälpa mig, jag har en ny blogg som heter Mezzyca och jag vet inte hur man får bilder eller en såndär snygg headliner! hjälp mig, ge svaret i min blogg!!



Ses när du kommer! h, jessica<33

2010-06-20 @ 18:11:41
URL: http://sweetsugarfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0