En egen båt!!

Heejsaan♥

Nu sitter jag här med syrran och planerar:)
vad planerar jag då?
- jo, jag planerar hur min jolle ska se ut!!
Haha, ja... det är faktiskt så, jag och syrran kanske ska köpa (eller: mamma och pappa ska kanske köpa en) en åt oss:D hehe, kul va?? Då har vi en egen båt:):D♥♥ men jag har lite hjärnsläpp, så ni kanske kan rita på "paint" och ge mig (eller skicka via brev om ni nu vet vart jag bor) eller så förklarar ni via kommentarer;)
Hur tycker  ni att den ska se ut?? Jag menar, båten ska heta Analie (blandning mellan Anastasia (mitt namn) och Natalie (syrrans namn)) men hur ska den se ut? vilken färg asså?? jag har jätte svårt att välja;) hjälp mig!!

Haha jaaa.... blev ni lite avis nu eller?? Jag menar, det är  inte varje unge som får en båt av sina föräldrar;P hihi, jag längtar tills -om- vi får den!! För då kan jag ta med min kompisar ut på en sväng:P måste bara lära mig köra den först:P (har aldrig någonsin kört båt förr!!) haha, men det  kan ej vara så svårt... eller??

Haha, nu tycker jag att jag skrytit färdigt;P



Idag har vi varit och badat ute på en Ö, (vi åkte ut med pappas båt:D) det var kul men kallt;P haha, och sen tog vi en glass:D det var gott:D hihi

ha det bra, älskar er och kom ihåg att komma med förslag till båten:D
puss och kram Anastasia♥ (och Natalie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0