Du är så het att du får djävulen att svettas♥ Det är Du och Jag föralltid♥

Grattis till min sötnos Tusse på 3-års dagen♥

Tiden då jag har haft dig har gått så fort, jag har ej hunnit märka det bara... därför blir jag så chokad varje gång någon frågar hur gammal du är, och jag svara: 3 ....
Hur kan man låta tiden gå så fort?
Men man säger ju att tiden går fort när man har roligt-
och det har vi verkligen haft♥
Tusse, du kan ej förstå hur mycket jag älskar dig, och hur glad jag blir när jag tänker att du är min!
Jag kommer i håg, när jag och Jessy samlade in pengar till att få köpa 2 stycken kaniner...
vi hade bestämt namnen.... Wille och Wilma....
Jessy fick sin Wille, men jag såg inte Wilma...
det enda mina ögon kunde se på var du.... Tusse♥
Jag ångrar inte ett dugg över att jag valde dig istället för någon Wilma....
Du var: söt, blyg, rädd, försiktig och en liten hårboll....
Nu är du: söt, glad, ivrig, nyfiken, kelgo.... men fortfarande min lilla Tusse♥
Du är så söt att du får att du får det sötaste godiset att smaka salt,
Du är så het, att du får djävulen att svettas,
Du är så snäll, att du får änglarna att verka onda,
Du är så mycket av allting gott, så att du får allas ögon på dig♥
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig utan några problem...
för jag känner dig utan och innan....
Jag älskar dig, och en kärlek mellan kanin och människa har aldrig varit starkare än hos oss♥
Ingen verkar fatta det utom jag och du...
Det är vi två mot resten av världen♥,

Det är Du och Jag föralltid♥ 


Kommentarer
Postat av: Carina

Riktigt fint skrivet.... Härligt att kunna få ner sina känslor i så fina ord.. Fortsätt så, fina Anastasia.

Hälsningar Carina

2010-07-02 @ 23:09:44
Postat av: Jessi<33

Heej! det där var suuper sött skrivet, och du har alldeles rätt! Tusse är nog ett av de sötaste i världen(efter Ville förstås!!)



ses snart!



m.v.h Jessi!

2010-07-03 @ 11:07:13
URL: http://www.Jessfie.blogspot.se
Postat av: moa

sötaste paret lätt!!<3

2010-07-08 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0