BYTA BLOGG.... VAD SKA DEN HETA??

Heeej♥

Jag ska kanske byta blogg, men vet ej vad den ska heta!!
Nu får ni hjälpa mig att hitta på ett namn:D det ska ha något att göra med mitt namn: Anastasia
Såå... vad tycker ni??

Lägg en kommentar och säg vad ni tycker blir bra:D

Och för er som ej vet hur man lägger en kommentar (tex: min mormor) så förklarar jag här:

1: BLÄDDRA NED TILL SLUTET AV INLÄGGET.

2: LETA EFTER EN LITEN ORANGE TEXT DÄR DET STÅR: KOMMENTARER

3: DET KAN JU STÅ NÅTT EFTER "KOMMENTARER" DET BEROR PÅ HUR MÅNGA KOMMENTARER JAG FÅTT DET KAN TEX STÅ: (3)

4: KLICKA PÅ TEXTEN "KOMMENTARER"

5: VÄNTA TILLS DIN DATA LADDAT:p

6: SÄTT IN DIT NAMN (TEX: OM DU MORMOR SKRIVER SÅ SKRIV: MORMOR)

7: DU BEHÖVER INTE SÄTTA IN DIN MAIL-ADRESS!!

8: DU BEHÖVER INTE SÄTTA IN NÅGON ADRESS PÅ BLOGG ELLER HEMSIDA!!

9: DET ÄNDA DU BEHÖVER SÄTTA IN ÄR NAMN!!

10: SEDAN SÅ STÅR DET JU "KOMMENTAR" OCH DET ÄR EN STÖRRE RUTA SOM DU KAN SKRIVA I, DÄR SKRIVER DU VAD DU VILL SÄGA!!

11: SEDAN KLICKAR DU PÅ "SKICKA"

12: SEDAN KANSKE DET KOMMER UPP ATT DU MÅSTE SKRIVA I EN KONSTIG TEXT, DET ÄR BARA FÖR ATT NÅGOT VIRUS SKA KOMMA MED.

13: FRÖSÖK ATT TYDA TEXTEN OCH SKRIVA AV DEN (PS: DEN DÄR TEXTEN KANSKE INTE KOMMER UPP, OCH DET GÖR INGET, DET SPARAR JU BARA TID!!)

14: SEDAN KOMMER DET UPP EN TEXT DÄR DET STÅR: BLOGGEN ÄR MODERERAD.

15: NEDANFÖR DEN TEXTEN STÅR DET EN TEXT: TILLBAKA TILL INLÄGGET.

16: KLICKA DÄR

17: DIN KOMMENTAR HAR NU SKICKATS OCH JAG MÅSTE GODKÄNNA DEN FÖRE DEN KOMMER UPP PÅ BLOGGEN:D

18: NU KAN DU KOMMENTERA EN GÅNG TILL OM DI VILL;)

MODERERAD BETYDER: Att min blogg är modererad betyder att jag vill se din kommentar innan jag ser till att den läggs ut på bloggen:) så om någon skriver något dumt till mig så behöver inte jag godkänna den.:D

Till mormor: hoppas att du förstår hur man lägger en kommentar nu;) hehe



Sååå... kom nu med kommentarer!!

Ps: jag lovar att säga här vad den nya bloggen sen kommer att heta:) så att ni kan läsa den i stället;)

Lots of love Anastasia

Kommentarer
Postat av: Freddie♥

Hej!



Jag tycker den ska heta www.anastazzia.blogg.se

2010-06-17 @ 08:53:37
URL: http://luddigatotte.blogg.se/
Postat av: Melinda (din bästis)♥

Heej♥ sötis. jag tycker att den ska heta : www.Anastasia.blogg.se

kramizar

Melinda♥♥

Postat av: Bästisen♥

Heej♥. jag har ett till förslag: www.loveanastasia.blogg.se.

kramizar

Melinda

Postat av: wilma

Hej!

Jag vet inte vad bloggen ska heta!

Hmm....................!

Kramisar wilma!!:D

2010-06-21 @ 18:47:16
URL: http://lillzingos.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag tycker inte att du ska ändra blogg! din är perfekt som den är!! ses när ni kommer!



kram jessica<33

2010-06-23 @ 16:58:37
URL: http://www.mezzyca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0