bildbomb♥ by: Anastasia♥

(Ni såg rubriken;))


Vi som var ute och hade det bäst:) detta är grejerna vi åt/drack:D (by: Anastasia)

Den här bilden tycker jag är så himla fiin på min bästis Melinda♥  ( by: Anastasia)

Skor:) Röda: Mina Svarta: Idas (by: Anastasia)

Visst är jag bäst på att fota?:D Den här är så himla fiin♥ (by: Anastasia)
 
Och ett "A" ville jag också göra i sanden (A = Anastasia)♥ (by: Anastasia)

Den här är också fiin:) Melinda och Oliver♥ (by: Anastasia)

Detta får räcka, årkar ej hålla på att leta upp bilder som jag vill visa här;P

puss Anastasia♥

ps: på dom bildera (i detta inlägg) där det står by: Anastasia är dom jag fotat med min mobil:) I´m good♥


Kommentarer
Postat av: wilma

Hejsan!

WOW!vilken bildbomb.

Kram wilma

2010-06-30 @ 19:23:38
URL: http://lillzingos.blogg.se/
Postat av: Jessi<33

Fiina bilder!!

2010-07-03 @ 11:10:18
URL: http://www.Jessfie.blogspot.se
Postat av: Gurra i klassen

Var med då den första bilden togs

2010-07-10 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0