Badat nu:)

Heej♥

Nu har Ida gått hem, vi hade ju varit ute med båten och badat:D det var kul:):) men lite läskigt för min flyt-grej (jag hade två 1:delfin 2:stol, men jag satt på stolen då och ida hade delfinen) flöt iväg bort med mig på och jag fick ej stopp på den, och sen så ramlade jag av och fick simma med den bredvid:P Och sen så flöt den ju iväg fleera gånger så man fick simma för allt man hade för att få tag i den;P
Men vi hade i alla fall jätte roligt:D:D Har ju badat 2 gånger i dag så...:P:P Hihi, det här har banne mig varit en rolig dag, då man skrattat mycket:D haha...

Just nu så sitter jag här ensam i detta rum:) och bloggar! Mamma snackar i telefon och pappa lagar maten och Natt...?
Vi får lax till middag:P mmm gott!☻

Nu ska jag göra annat, pusspuss

lots of love Anastasia♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0