bada med Ida (mellis?)

Heej♥

Nu sitter jag här med min ena bästis Ida:) vi har varit och badat på stranden, det var skönt:D haha, och en liten grej till Melinda: JAG ÄR INGEN BADKRUKA LÄNGRE:D

hihi jaaa... vi kanske ska ut med båten sen, då ska Ida hänga med, och kanske också du Mellis, om du är hemma och om du svarar på Idas sms;) sååå... kom igen SVARA DÅ!! för vi vill ju ha med dig...:)

Hehe... det ska i alla fall bli kul om vi sticker ut med båten:) sååå: snälla mamma och pappa, strunta i blåsten, och det kommer säkert inte att regna:D:D  (vi badade också med hästar på ridlägret) 

Kommentarer
Postat av: O$CAR

är det herkules

????????????????

2010-06-28 @ 10:15:26
URL: http://har ingen blogg så är det bara
Postat av: bloggägaren

svar till OSCAR: Nej det är inte Herkules, det är en bild jag hittade på google (bild sökning)



puss

2010-06-29 @ 09:07:28
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0