6:orna VS Lärarna ♥

Hahaha:D okej då mellis:D:*

Hej bloggen, idag har jag varit i skolan... det var kul men lite tråkigt för bästisen var ju borta:(
Idag så hade 6:orna brännboll mot lärarna, Lärarna vann:P hehe men 6:orna får ta igen det i 9:an:P
Sen så had evi ju vikarie i dag... vi kollade på en film med Agneta, den var huuuur sorglig som helst, jag grät mig igenom hela filmen typ:P Hehe, "Radio" hette den:D

Ska till stallet nu med Ida och Elin:D Hehe, ha en fortsatt trevlig Tisdag:love


Kommentarer
Postat av: wilma

Hej!

Jag viste att ni kolla på film med angneta:p!!

För jag såg henne gå in i klass rume hoss er.

I år var sexorna inte så bra:/

Men jag tyckte det var bra att fröknarna van!

Fisisar WILMA

2010-06-08 @ 14:35:40
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0