vem kom egentligen på snorkeln?

Heej<33(igen:P) Nu har vi haft "gäster" typ... det var kul! Jag och en kille spelade 4-i-rad, jag vann som mest;P

Undrar vad vi ska göra nu.... typ äta mat snart tror jag:P Men just nu?

Sen efter maten så tror jag att vi ska och bada:) hoppas det:D:D
I så fall ska jag ta med snorkeln, så jag kan snorkla och titta på fiskar:D på ett ställe (ett jätte bra bad-ställe) kan man se lite fiskar. Bara små då, men det är faktiskt jätte roligt att följa efter dom undervattnet:D

Jag tipsar då er om att köpa en snorkel;) hehe.... (hjärnsläpp)
Undrar vem som kom på snorkeln? GO ....?? (go han/hon-som-kom-på-snorkeln!!)

Vad ska jag skriva nu då? Vad tycker ni??
Nu kom min farmor:D, vi har tänkt fixa msn till henne:) jag ska hjälpa henne:)

byebye, älskar er<33


ps: många som läser min blogg nu på sommaren:) bra är ju det:D men jag trodde typ att det bara skulle vara typ en, menmen:D hehe tack så mycket då:D

kram Anastasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0