I miss you sweetheart! Hemligt är just vad det är<33

Heeej!!

Idag fick jag äntligen träffa kussarna igen! Det kändes som en evighet!! Men vi hade i alla fall kul!
Först var vi och bada, det var kul, men en aning kallt ibland:P Sen så åkte jag och syrran med dom hem, där  spelade vi krocket:) det var kul:D Men sen kom pappa och då skulle vi till landet:)
Jag o. Jess o. Micki håller på med en superrolig sak!! Vi har hållit på med det medans jag var på landet:D
- vad? undrar ni säkert.
- haha, hemligt:P! svarar jag då:D

Nu blev ni säkert nyfikna, och det skulle jag verkligen vara om jag var ni, för det är ingen liten sak det där:P

Sen var ju jag som sagt på landet, där var min farbror med hans katt, den heter Roope och är världens sötaste katt!! Den är en liten unge, och både jag och katten är väldigt kära:D

Just nu sitter jag här och bloggar ju:) och jag passar på att skryta om vädret här i finland, 35-40 garder dygnet runt:D hehe, det är verkligen så varmt att man nästan svettas ihjäl, men det är skönt!!

Annars har jag inge att berätta... joo... att jag längtar efter min Tusse:( han är ju så go' och mjuk! Och så snäll...:) jag saknar dig sötnos, men jag kommer hem!! Snart, snart..... alldeles snart kan du och jag leva livet som man ska göra:) I miss you sweetheart<33

Även fast jag vet att han aldrig kommer att kunna läsa detta, så tror jag att han känner på sig att jag tänker på honom<33

lots of love Anastasia<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0