Loppis på onsdag, resa i vinter?

Hejsan<33

Nu sitter jag här hos min farmor:) Farmor är på landet, mamma och pappa skurar mattor och syrran är hos mormor;) Så jag är ensam "hemma":)
Idag ska jag till min farbror, han har köpt en ny katt, så det ska bli spännande att se den:)
Sen så ska mina kussar komma hit:D
Vi ska göra en super rolig sak!!

Vi ska ha loppis:D Hihi, det kommer att bli kul, hoppas att vi tjänar mycket på det!!
Vi ska och göra "reklam" för vårat loppis, som vi ska ha på Onsdag!! Och idag ska vi också upp på deras vind och leta efter gamla saker som vi kan ta:D:D

Vi samlar pengar till en resa ihop! Vi vill till Grekland, eller nått annat soligt och varmt land, så vi samlar pengar dit! Vi betalar våra biljetter (om inte föräldrarna vill hjälpa till) och så får dom betala sina!! För då måste dom ju säga ja!!??


Jag hoppas att vi får in mycket pengar!! För jag vill så gärna åka på resa medd kussarna:D:D


Nu så sitter jag ju här och väntar på att mamma och pappa ska komma så att vi kan åka till min farbror...

Måste typ gå nu, för har inge mer att skriva:) puss och kram Annie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0