Test om MIG<33

1: Sommar eller vinter?
Svar: Sommar

2: Finkläder eller vardagskläder?
Svar: Finkläder

3: Apelsinjuice eller Äppeljuice?
Svar: Apelsinjuice

4: Klänningar eller kjolar?
Svar: Klänningar

5: Väskor eller fickor?
Svar: Väskor

6: Blogg eller bdb?
Svar: blogg

7:Kött eller fisk?
Svar: kött

8: Choklad eller sura godisar?
svar: choklad

9: Bada eller fiska?
Svar: bada

10: Mascara eller ögonskugga?
Svar: Mascara

11: Datorn eller TV:n?
Svar: Datorn

12: Soligt eller molnigt?
Svar: Soligt

13: lugn sommar eller sommar m. mkt program?
Svar: Sommar med mycket program

14: Blyg eller modig?
Svar: modig (Inte sånna som gömmer sig eller inte vågar säga "hej")


Hehe, ett litet test, ni kan ju fråga er själva samma frågor om ni vill:)

Kram<33


Kommentarer
Postat av: cornelia

Du kanske inte kommer ihåg mig men jag var på samma ridläger som dig på nybygget 2009, samt Sofie Lagergren i år. :) Jag hade Iddy då, har du vart där i år?, isf vem hade du? :)

2010-08-01 @ 22:16:35
URL: http://cornelialundells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0