SHOPPA

Heeej<33 igeen<33

Jag ville bara blogga lite till:D

Jag har köpt en suuuper snygg väska!! Den är en turkos björn borg-väska som är den snyggaste i mina ögon<33 Jag LOVAR att bilder kommer!! Den var dyr som attan menmen, jag har i alla fall väskan (i mina ögon) number 1!

I morron ska kanske jag och mamma och shoppa! Vad ska jag shoppa då?

1: KLÄDER!! ett absolut måste, jag MÅSTE verkligen ha nya kläder!! hehe, dom ska vara snygga och dyra hehe...
2: skol-saker! Det behöver jag... tror jag, jag ska i alla fall gå in och kolla på "tiimari"...
3: smink! I mängder ofc, jag ska gå in i lite olika butiker och kolla...
4: Mera KLÄDER!! hmm.... vart ska jag gå in och titta? Någon butik med speciellt snygga kläder....
5: Kanske en bok??
6: Ny plånbok?
7: Saker att ha i min väska: sminkpåse+smink, en extra kofta, "frisk" = ett par tabletter efter varje måltid som gör att jag doftar gott i munnen...
MED MERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0