Längtar ni tills skolan börjar igen?

Hejhej!

Vad ska ni göra idag?
Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra:P!!
Jag menar, jag orkar inte bara sitta här och dega.... och kussarna har gäster:( så dom får jag nog inte se så mycket av idag... menmen, jag får väl ta dagen som den kommer:)

Idag har i alla fall jag och syrran stretchat (gymnastik) på gården! För man får ju inte bli stel tills hösten...:)


Längtar ni tills skolan börjar igen? Inte jag, inte än.... Visst jag älskar skolan, för där har man ju alla vänner, och om jag inte gått i skolan skulle jag inte haft dom vännerna jag nu har, så GO SKOLAN!! men jag vill inte tillbaka dit än... nej inte än, jag har inte hunnit njuta färdigt av sommaren än:) men som tur är så är det ju flera veckor kvar tills skolan börjar:D

Många pussar ochh kramar eran Anastasia<33  
fin bild bara:)
bild och text hör inte ihop
bild hittad på google bildsökning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0