Har varit med världens sötaste lilla pojke<33

Heej bloggen!

Nu har jag varit hos min kusin Charlie! Världens sötaste unge, absolut!! Han är sååå gullig, han fyller snart 2...
Vi lekte med honom, och han lekte med oss:) Vi badade, kastade boll, spelade fotboll (han är jättejätte duktig på fotboll för att vara så liten, han är en naturbegåvning!), lekte i vattenspridaren, åt mat, läste böcker, hoppade i sängen (eller han gjorde det):D:D Det var i alla fall jätte roligt!!<33

I morron kommer mammas kusin och hennes 3 barn (i åldrarna: 8,4 ½ ,3) såå ingen i min ålder, men det blir väl bara att leka med småbarn i morron igen då;) men också ska kanske jag jess och Micki att åka och bada!! (dom är i alla fall i min ålder: 13, 11) hehe, det ska bli kul!!

Och nu ska vi äta middag här hos min farmor:) det ska bli kul!!

Det var typ allt, pussar och kramar Eran Anastasia<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0