brun och snygg<33

Heej<33

Jag och mina kussar har haft loppis ju, det gick bra! Vi fick ihop 12 euro = c.a: 120 kronor!!
Men vi ska fortsätta den här veckan , eller nästa;)
Sen har vi ju badat väldigt mycket såklart:) Och så har jag gått och blivit brun!! haha, växt har jag också gjort:)

Nu så sitter jag och kollar på bloggar:) hehe, men det är ju ej så många som bloggar på sommaren (ingen intressant i alla fall...:() Men jag ska försöka blogga lite, det blir ju inte lika ofta som förr... menmen, jag är ingen datanörd som bara vill sitta framför datan hela sommaren! Jag vill vara ute och bli brun, och bada och träffa släkten och vännerna:D

Nu ska vi snart på middag till ett par kompisar:D det ska bli kul!! Vi kanske badar lite där också:D
Pussar och kramar Annie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0