BEST FRIENDS ALWAYS AND FOREVER<3

Hejhej!! Jag har varit och shoppat, men ska mååånga flera gånger!!

Jag köpte bland annat:

bok

pennor till en sak

skolsaker (ganska mkt)

nästa gång ska jag köpa kläder, smink, ny tävlingsdräkt, käglor:)

hehe, jaa.... jag har blivit lite av en shoppinggalen ungdom:P hehe, love shopping!!!

Annars har jag varit med bästisarna här:) vi har badat och shoppat och flamsat lite (eller... jaaa... väldigt MYCKET) hehe... Jag kommer attt sakna dom sen när jag åker hem...:( jag har inte ett dugg  hemlängtan alls!! Allt skulle vara perfekt om bara Tusse var här också!! Jag kommer sakna bästisarna... får ju typ bara se dom 1-2 gånger om året... men dom få gångerna tar vi vara på väääldigt mycket!!!!!!

Idag hade vi tänkt vara med dom och slagga hos dem, men deras lillebror blev sjuk:( så vi kunde ej göra det, men jag, Jess och Micki ska kanske och bada sen, så jag hinner se dom en gång till!!
Sen ska dom till Grekland!! Snacka omm att jag är avvis, är det något land jag vill till nu så är det Grekland, MED DOM!!

ps: Jag funderar över om jag ska smyga ned i deras kappsäckar.... men jag tror dom märker mig vid kontrollen på flygplatsen:P:D

Jag kommer att sakna er tjejer!! BEST FRIENDS ALWAYS AND FOREVER<33333333

Slänger in en bild på miiiig<333 hehe fin och gammal bild...


byezz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0