1 år.... bara 1 år kvar tillsammans.....

Heej....

Till klassen: längtar ni tills skolan börjar?

Jag längtar efter att få träffa alla och att få se vilka dom nya är....
Men som vanligt är det att allt gott för väll med sig något ont...

Detta är sista året tillsammans med klassen... bara 1 ÅR!! Jag kommer att sakna er så sjuuukt mycket, och om jag inte sagt det så säger jag det nu: JAG ÄLSKAR ER!!!!
Jag kommer att sakna er...... Men vi måste ändå träffas flera gånger (på skoltid, och efter skoltid!!) 


                                       VILKA HÅLLER MED MIG??

okej, i alla fall... JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jag längtar inte efter skolan, men jag längtar efter klassen:D

2010-08-01 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0