VI HAR KROCKAT!!

Hej bloggen!

Nu sitter jag och min kompis här vid datan, vi gör inget nästan. Men det har ju hänt en ganska hemsk sak idag...,
VI HAR KROCKAT!!! jag, mamma, syster och min kompis. Det var jätte läskigt, vi körde bil och så kom en annan bil som körde imot oss jätte snabbt. Vi körde på andra sidan av spåret för att den andra bilén skulle kunna åka förbi, men då kom den andra bilen och körde in i oss. Min kompis satt på den sidan där bilen körde in i. Bilen som körde in i oss nästan "puttade" bort oss!! Den körde in i sidan, bilen som körde in i oss tappade backspegeln, och vi fick en super stor repa!!        

//hälsningar den lite mera försiktiga Anastasia<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0