Vi håller på att "riva" Tusses rum!!

Heeej!

Idag har jag varit till pulkabacken, det var typ bara is där!! Jag var där med familjen, sen gick vi hem, vet ni att pappa håller på att fixa om data-rummet, där Tusse är! Så han får sova hos mig, han håller mig vaken på nätterna lite,  men annars är det mysigt att ha honom där!! Det jag bara oroar mig för är att jag är ju pollen-allergiker, och är man det så kan jag också bli allergisk mot t.ex. pälsdjur, och Tusse är ju en kanin....

Jaa... annars har jag inte gjort nått, ha en fortsatt trevlig Onsdag!

Önskar                                 Anastasia<3

Kommentarer
Postat av: emma k

var gärna med i min tävling på bloggen:)

2010-01-06 @ 19:25:38
URL: http://emmawow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0