Ska kanske boka idag!!!!!!!!!!

Godmorgon! Idag vaknade jag att någon ringde oss typ 08:30 ååh,vad jag blev arg då!! Hann inte ens ta det men aja;) Sen så försökte jag somna om, det gick ju inte så jag började läsa en bok. Sen så gick jag ner och började plocka ur diskmaskinen och sedan plocka in all smutsig disk (vilken ängel jag är ibland va!)  sen så dukade jag lite och nu sitter jag här i väntan på att pappa och syrran ska komma ned:D

Min dag idag...? Jaaa... ska ringa min bästis och så ska jag säga att jag tänkt boka ridläger sen idag!! Då måste ju hon också göra det om hon fortfarande vill, för tänk om jag bokar innan henne och sen när hon ska boka så är det innga platser kvar!! Vilken mardröm va?! 

Sen ska jag och rida senare ikväll, hoppas att jaag får min älskling Maja eller kanske Regent?? Hoppashoppashoppashoppas!!   

Jaa... inget mer att skriva nu, jag har ju typ inte gjort något annat idag! Ha det bra mina söta läsare

MVH Anastasia<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0