Roliga synvillor m.m kolla!!

Hejhej Bloggen, och alla bloggläsare♥

Nu har jag kommit hem från Finland, det var jätte kul där, och det var super kul att få träffa alla igen♥
Idag så har jag som sagt åkt hela dagen ochinte hunnit göra något, men på båten igår så var vi på disco!! Vi dansade och drack -alkoholfria- drinker (jag drack en turkos med smaken av citrus) Det var min gårdag men här kommer jätte roliga saker, kolla på dom!!

 Hahah kolla här!    här finns 8 personer, men när dom byter plats så blir dom 9, hurdå?                       ser du lejonet?         Ser du både mannen och kvinnan?   det var allt, ps: om du vill hitta flera så kan du gå in på google och söka på nätet på "synvillor" så hittar du några roliga;D

haha meee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0