Ny header tack vare....www.mellisliv.blogg.se!!

Heeej! Har ni sett min nya header? Snygg va?! Jag gillar den och för att den skulle finnas till har jag bara en person att tacka..... mellisliv.blogg.se, hon hjälpe mig med den<33 Tack till världens bästa kompis ever<33

Igår så följde jag med henne till stallet<3 det var kul, jag red mest en liten shettis som hette Oliver<33 Men jag red också "hennes" häst Ebro, en super söt och snabb liten ponny<33 Tack igen mellisliv.blogg.se<3

Idag har jag varit i skolan, vi hade: läsa,matte, rast m.m.... jaa... rätt så ok, sen fick alla i klassen dra var sin lapp så fick man se vilket djur man skulle skriva fakta om, jag drog nummer 10, då sa min fröken att jag hade VILDSVIN!!!         Blää... varför inget roligare;P typ häst...???

Det var min dag, sen har det hänt en annan sak också, men den får jag nog inte säga, kanske senare... byebye

Anastasia(och vildsvinet)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0