♥My day♥bilder♥läs♥

Hejsan bloggen:) Idag har jag varit i skolan, värsta snökaoset!! Jag har ingen bild:( men det snöade jätte mkt!!
Så var det ju halt också, jag ramlade typ hela tiden, har väldigt stora blåmärken efter det♥
Såååå...idag till mat fick vi: Potatis(min ena var helt brun och mjuk!!) och fisk....inte min smak menmen, det vegetariska såg inte heller helt gott ut (för att inte tala om soppan+O)

Sen så har jag inget mer att tillägga... eller äsch, här kommer lite bilder istället:D ♥

Här är i höstas, det är lite före och efter bilder. Här är FÖRE   


EFTER

här är på pappas jobb, jag är ett proffs...okej, jag fuskade, så bra är jag inte☻

haha eller hur:P

Byebye alla läsare, och hejdå bloggen:)         kramar Tusse och MIG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0