Maten var...utsökt, kolla in vad vi fick!

Gott nytt år!

Idag är det år 2010, våra gäster som vi haft har precis åkt hem.
Vi hade jätte kul, och god mat! KOLLA VAD VI FICK:

Förrätt: Parmaskinka, sallad och någon frukt.

Huvudrätt: Oxfile och potatisgratäng.

Efterrätt: Choklad-fondant(uttalas fond`y)med vispgrädde.

Det var det:D som sagt så var det gott, och gott om raket var det också tycker jag, jag filmade raketerna, vi får se om jag lägger ut filmen på bloggen, bara kanske:)

Jaa... när mamma kom och väckte mig på morgonen var den typ över 12.00! Så vi skippar lunchen för att vi åt så sen frukost, något litet tar  jag väl kanske;)

Det var det, ha det bra 
                                        wow!
  //Anastasia                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0