Kan ni inte läsa detta inlägg, det är rätt så viktigt!!

Jag har sjukt booring nu, orkar inte göra någonting, har typ bara lust att skriva på bloggen, ni får väl stå ut med att läsaläsaläsa och läsa....

vad ska man skriva liksom, mitt liv måste bli lite mera spännande, inte bara sitta hemma och mögla (inte för att jag gör det, jag är lika "färsk" som vanligt men det är väl ett av mina roliga uttryck) jag måste ut, i världen (i alla fall ut på gården) Jag har ju liksom inget att skriva, visst att jag läst en bok eller två eller att jag varit hos en kompis eller att jag ätit köttbullar till middag, men orkar ni läsa det? Eller "kräver" ni mera spänning?
Visst, jag har jätte kul ibland men ändå, ni vill kanske ha något annat att läsa om? Har jag fel?
Duger min blogg som den alltid har varit, eller har ni tröttnat på att det aldrig händer något spännande? För utan läsare så blir det ingen läst blogg...det blir en tom och tråkig blogg, kan ni inte bara säga vad ni tycker? Man kan ju ändra på saker, eller hur? 


                                            //Anastasia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0