Jag vaknade av att min kanin bestämde sig för att jag SKULLE vakna<33

Heeej bloggen och alla bloggläsare<3 (eller kanske godmorgon?)

Idag så vaknade jag av att Tusse- som bor i mitt rum så länge som pappa håller på att fixa datarummet-bet i gallret och hållde på att föra oväsen så där i min (spännande) dröm! Jag tog kudden över huvudet och försökte ingorera (stavning?) ljudet, men det gick inte, han var envis som en åsna, för han ville att jag skulle komma. Och till sist ger jag med mig och går till honom och sitter där och kelar en stund<3 då ser han minsann nöjd ut (älskar honom, han är så söt) jag har lagt hö på hans golv så att han kan sitta där och mysa, men han ville flytta höet åt sidan(runt honom) så han envisades med att flytta det (men jag flyttade tillbaka det) och till sist gav han upp;p
Hehehe, det var min morgon med en (söööt) kanin i rummet (ps: jag skulle gått upp och sagt åt honom att sluta, men jag har rätt så långt rum, och sängen ligger i ena änden och tusses bur i andra) Hehe, jag är lat jag vet;p

Jaaa... min dag idag...? Ska kanske vara med min bästis<3 men jag måste ju först vänta på mina morgontrötta föräldrar...<3 aja.... det var allt typ<3

Puss och kram Anastasia<33


Kommentarer
Postat av: jessi

Jo du vet oss det är jag Jessica och min kusin Malin som har dendär bloggen!



h. jessi

2010-01-17 @ 18:53:20
URL: http://sweetsugarfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0