HON HAR ÅKT UT 2 GÅNGER MEN ÄR KVAR ÄNDÅ! GUUD VAD DÅLIGT!!

Hej igen!

Asså ni vet den där Annika i robinsson, hon har åkt ut 2 gånger men är ändå kvar! Asså det är ju taskigt mot dom andra som redan åkt ut, varför ska hon ha typ 1000 chanser och dom andra bara en, i så fall vinner ju hon!!!
Inte för att det angår mig men jag tycker att det är super dumt och taskigt!

                                               VILKA HÅLLER MED MIG?        

 Asså, vad håller programledaren på med egentligen!!???

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag visst det är klart:)



du börjar med att gå in på ny bild och då tar du fram den bilden och sen så finns det en liten ruta som det står 400 i och där klickar du och då kommer det att komma upp massa siffror och då väljer du 800 och sen så gör du som vanligt bara:)

2010-01-04 @ 17:52:45
Postat av: emma k

SV:hoppas att det var till någon hjälp:)



glömde att skriva namn på min kommentar om headern:)

2010-01-04 @ 17:53:34
URL: http://emmawow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0