En bok...

Heeej bloggen och bloggläsare!                   Nu så har jag mega tråkigt! jag har inget att göra typ, har gjort allt roligt, har ni några tips på vad man kan göra när man har tråkigt? Asså då på datan  jaa, jag vet då inte, så det får bli ett inlägg här, vad jag ska skriva om är ett annat problem!

Jag vet! Jag får läsa på baksidan av en bok som jag gillar! Jaa... det kan man väl göra när man inte har något att skriva om? Eller?    Vänta så ska jag hämta en bok.....


                                          "Den döde sonen" 
En femtonårig kille hittas mördad i Hittarp och det lilla samhället kokar av misstankar och skräck. Kan det vara en gäng uppgörelse? Offrets vänner talar om hämnd....                                   LÄS DEN!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0