DIGGAR OCH DISSAR!!!

Hej, här kommer vad jag diggar och dissar!! Vet ni varför jag har det? Jo för att jag tycker att en person HÄRMAR mig, bläää:( bee your self


1: hästar (love it ofc)
2: vänner man kan lita på (alla är ju inte sånna)
3: familjen (ofc)
4: ridläger (självklart)



1: sådana som härmar (bläää på er som gör det)
2: snö innanför tröjan (tummen ner för det också)
3: sådana som ljuger (usch!!!!!)
4: regn i sommaren (hehe vem gillar det?)

Det var allt för mig denna gången!!<33 Och du som härmara mig vet om det, kan du sluta?...."tack"

Hejdå bloggen<3 puss och kram //A:et <333


Kommentarer
Postat av: Elin<3

Håller med jag hatar när folk härmar mig, fast dom måste fråga först;)



Kram Elin3

2010-01-15 @ 13:56:49
URL: http://sistablogg.blogg.se/
Postat av: Elin ( L )

Älskar din blogg Annie ( L )



Kram Elin ( L )

2010-01-15 @ 14:03:04
URL: http://sistablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0