Att ni kommenterar och läser min blogg gör mig glad<33

Heej! Just nu är jag hos en kompis, vi har badat i hennes spa-pool, pysslat, ätit pasta carbonara, lyssnat på musik och sånt;)

Innan var jag och åkte skridskor med mamma, pappa och syrran, jag var jätte sur och så, vet inte varför:( men e gla` och go nu;D.

Måste dra nu, ps: vad tycker ni om bakgrunden? jag gjorde den nyss, inte så speciell men i alla fall, jag tycker att den passar till min prinsess-header;D

Ha det bra och glöm ej att kommentera och läsa min blogg nu:D det gör mig glad;)


peace and love //Anastasia<33

Kommentarer
Postat av: Irmelin

Hej

Ni verkar ha roligt! Jag ska också ändra min header.

Från Irmelin.

;)

2010-01-04 @ 09:22:27
URL: http://klippos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0