Tävlingen gick dåligt....

Hejsan igen! Idag har jag varit på en RG-tävling! Det var jätte kul och det gick rät så bra på friståendet, men på rep gick det uselt, tappa hela tiden och trassla in mig... Men jag har ju en annan tävling i April, då jäklar ska det gå!!! Sen har mina kusiner varit här!! Men dom har åkt hem nu, men vi hade jätte kul!!

Nu är min farmor här, kul!! Annars har jag inte gjort så mycket.

Just nu har jag sportlov (det är aaasskönt!!) jag ska bara ta det lugnt och så:) Ha det bra...

Puss och kram Anastasia♥ :D

Kommentarer
Postat av: Freddie♥

det gör inget, du är ändå jätte duktig;)♥



//bästisen♥

2010-02-28 @ 15:17:53
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0