Oliver,oliver....JAG ÄR MEDRYTTARE/SKÖTARE!!!!♥♥♥

Hejhej bloggen!

Idag har jag varit i skolan! Vi skulle jobba med våra djur (jag har vildsvin om ni undrar) sen var jag med mina bästisar på rasten:)

Sen efter skolan bestämde jag och min bästa kompis oss för att jag skulle hänga med henne och kolla när hon red på sin ridskola:D Hon red en häst som hette Gratzia (stavning?) Hon (min bästis) red super fint på henne!! Jag är avis, vill också kunna rida så bra!! Men jag kommer ju att kunna träna mig på min lilla shettis Oliver♥♥♥

Vet ni, när jag och min bästis var och red på Oliver och Ebro i skogen barbacka (utan sadel) (min kompis rider framför mig) så ser jag hon åka lite på sdedden, och sekunden efter ligger hon på marken♥ haha, det var så roligt att se, vi skrattade jätte mkt!! Längtar Tills på Tisdag♥ vi ska rida barbacka igen då♥ ska göra ett nytt försök;D

Sen har jag inte gjort nått annat, sitter nu här framför datskin, juste... min syssling kommer hit på Lördag, saknar henne, och hennes brorsa jätte mycket♥

Ha det bra bloggen, puss och kram Anastasia<3  Han jag chattar med är super duktig i matte!! Kan mer än 40 decimaler i PI!!!

Kommentarer
Postat av: Jessi<33

hej.

vildsvinen är uuur gulliga!!!

2010-02-16 @ 13:58:05
URL: http://jemitu.blogg.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0