About the contest

Hejsan<33

Idag är det den 7 December jue! Och jag har STUDIEDAG! Lyckliga mig va?!
Först och främst vill jag berätta om att jag varit och tävlat nere i Skåne :D Det var super roligt, verkligen ett minne för livet! Jaa, det tog ju 6 timmar med bil till skåne, så jag och Freddie fick sluta 11 från skolan (lyx!) Sen så åkte vi 12! Efter typ 3 timmar så stannade vi för att äta på Donken, då busade jag lite med personalen XD (ni får fråga vad det var om ni har lust att veta). Sen så körde jag vidare, typ klockan 20 tror jag att vi var framme på hotellet i skåne. Där sprang vi runt och busade och hade det bäst! Verkligen!! Jag älskar RG-gruppen! Sen så vart det och sova tidigt, för nästa dag skulle vi ju tävla! (zzzzzzz) Klockan 6.00 ringde klockan, och då skulle vi upp. Då fixade jag mitt hår till en tävlingsfrisyr. Sen så kom Cornelia till mitt rum, där gick vi tillsammans ned till frukosten. Sen så åkte vi till hallen där vi skulle tävla, tog typ 5 min dit. Sen så tävlade vi (det var en lagtävling, jag tycker mera om att tävla själv!) PÅ tävlingen så frågade mamma mig om jag ville veta en grej jag skulle få till julklapp. Då sa jag ja, då sa hon att hon skulle köpa en RG-boll åt mig!! (dom kostar 850 kr st). Hon frågade mig vilken boll jag tyckte var finast, ich jag fick kolla på olika bollar. Sen så sa hon att hon stoppat undan en svart boll med lite rosa, orange och gult på, då sa jag att jag ville ha den. Sen sa hon åt mig att jag fick gå, för att jag inte skulle se när hon betalade den!! Jag är så glad och längtar verkligen tills julafton!! Sen efter att tävlingen var slut åkte vi tillbaka till hotellet. Där duschade vi och så. Sen så sprang vi runt och busade på hotellet. Vi åkte så mycket hiss att den började läcka olja :S och så sprang vi så mycket att vi fick 2 klagomål :S! Men vi fortsatte! Sen så vart det middag, jag tog fläskfilé!! Sen så sprang vi mera, och vid 22.45 sa mammorna att vi skulle gå och lägga oss efter en lång dag. Så då gick vi till rummen. Där läste jag lite innan jag somnade och sov som en stock ;)!

Det var den tävlingen, men nu orkar jag inte skriva mera, och jag tror inte heller att ni orkar läsa mer (eller?).

Så ha en fortsatt trevlig Tisdag,

lots of love

A

♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

De lät ju kul! tänk att du fick veta va du fick, och...du måst sen visa min din boll när vi kommer dit till nyår!!!! den lät fin;)HÄLSA!



//lots of love from jessi!

2010-12-07 @ 18:17:53
URL: http://Essiez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0