JAA :D älska julafton!!

Heeej!

Jag har haft en superduper jul med massor av presenter!! Jag har fått:
1: En systemkamera!! (har fotat 238 bilder på 2 dagar!) Jag älskar den!
2: En RG-boll! Finaste ever!! Loove it! och ett snyggt band också i lila! :D
3: En eltandborste :D hihi den är rolig :D
4: Ny super snygg badrock i lila :D
5: Böcker :D
6: Kläder :D :)
7: En ny "sak" (som jag kallar det) att åka på i backarna på vintern! :D jätte rolig!
8: Och så klart...: mycket mera :D

Hihi, som ni ser har jag haft en super bra jul med många julklappar:D

Och idag blir det träning klockan: 14.00-20.00 alltså 6 h :D längtaaaar!!

Pusspuss


A

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Okej.., ja det var hur kul som helst att vara ryttare ;) Mhm..hoppas ditt lov har varit bra :)♥



Kram

2011-01-05 @ 18:09:58
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0