I'm in the car with "lillplutten" on my way to Skåne<33

Chachaa (hehe)

Nu sitter jag i bilen på väg till Skåne ;) Bredvid mig sitter lillplutten Freddie (varför lillplutten? jo, hon är en av dom få som är kortare än miig:O) hehe;)
Vi har nu åkt i 3 timmar, alltså hälften av vägen... Aja, man har i alla fall roligt med plutten;) Vi har:
1: Spelat råttfällan X2
2: Lyssnat på Harry Potter i cirka 5 min
3: Ritat
4: Spelat nintendo DS
5: SKRATTAT!

Haha, tycker synd om dom i min klass som slutade för 45 min sen, medans jag och mini slutade vid 11 :)

Aja, nu ska vi göra annat :) (vet nt vad) hehe

lots of love Anastasia och lillplutten :D <333333333

Sötaste gruppen EVER!
Sofie, Cornelia, Jessica, Anastasia (mee, igga minen), Irma och lillplutten Freddie

Högst upp: Cornelia
Mellan: Freddie Och Annie (mig)
Nedre: Irma, Jessica och Sofie



den bästa GRUPPEN<333333333333 (med dom bästa minerna;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0