20 December

Hästar...

Hejhej :)

Ridning är ju ett av mina intressen, så därför tänkte jag snacka om mina favvo hästar/sötizar :)

Maja: En häst på ridskolan jag rider på. Hon är en skimmel och arabiskt fullblod till hälften. Hon är super snäll och gör allt för sin ryttare :D Älskar henne!♥

Ninna: En super fin gullig häst som gör sitt bästa hela tiden. Jag fick henne på ett ridläger och har tyvärr ingen aning om vilken ras hon är:(. Hon är i alla fall en fux och D-ponny! Hon är väldigt gammal också, 24 år. Men jag önskar att hon var min!♥

Jaaa ni, det är väll dom 2 jag älskar mest :). Puss och kram Anastasia :)







Ordförklaringar: skimmel: lite vit   
arabiskt fullblod: en ras
fux: lite rödbrun
D-ponny: största i ponny kategorin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0