14 December

Om mig :)

Jag är en glad, busig tjej på 12 år :) Mitt liv är nog nästan RG (Rytmisk gymnastik)!! Jag älskar det och satsar verkligen på det. Jag har tävlat i SM bland dom bästa i sverige och vart nyss uttagen till en jätte stor tävling som kallas RG star! Jag gillar även att rida :)! Min bästisar heter: Jessica, Michaela, Melinda, Ida och Fredrica. Dom gör så att jorden snurrar och att jag är den jag är idag :)! Jag har även en underbar familj, som består av mamma, pappa och lilla syster Natalie♥ Dom är det käraste jag har och jag skulle kunna göra vad som helst för dom! Jag har också min lilla ögonsten, han som gjorde att denna blogg skapades, Min kanin Tusse♥♥ Han är den snällaste på jorden! Han är precis som jag, och förstår mig utmärkt! Det var jag det :)

Anastasia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0