BYEBYE ANASTAZZIA

Hejsan kära bloggen:)

Vet ni...? Jag har varit sjuk:( trååkigt, det borde vara omöjligt att vara sjuk på sommaren, eller va tycker ni?
Såå, dagarna har bara gått åt till att vila upp mig tills på Lördag. Ja, just det! Jag har inte berättat va?
I alla fall ska jag på fest på lördag, badfest:) det ska bli kul! Hoppas bara att det blir fint väder och att jag hinner bli 100% frisk tills det!

Det är tur, för det är inte nästa Måndag, utan nästnästa som jag börjar skolan igen! Så det dröjer lite än, jag hinner njuuuta av min sommar lite till i alla fall:)

Nu på Tisdag (16) ska jag vara demogymnast vad nu det är:P men det ska bli kul i alla fall, hehe:)

Idag var det faktiskt ganska varmt här i Sverige, varmare än dom andra dagarna jag varit här i alla fall! I Finland har vi ju haft århundradens semester ju:P Längtar faktiskt att ryssvärmen som kommit till Finland kan ta och komma hit också!

Jag har inte så mycket mer att skriva om, eller joo... jag tror jag tar bort anastazzia, aa, jag gör nog det...
Säg hejdå till Anastazzia!!!

Nu kom mamma hem från jobbet, lots of love

Anastasia med LOVETUSSE ♥♥♥♥


Miley Cyrus permanent december

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej..men du jag e inte sur eller något för att du inte satt upp headern på din blogg.



PELANZ♥

2010-08-11 @ 17:30:40
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0