TJEJKVÄLL<333

Heej bloggen! Har ej kunnat blogga på en vecka p.g.a personliga skäl...

Men idag har jag i alla fall varit med bästisarna! Det var kul, vi har haft tjejkväll! Vi sov över hos freddie, det var askul! Vi låg och snacka tills klockan 03.00 på natten! Hehe, det var i alla fall superduper roligt. Hoppas att vi kan göra om det även fast skolan börjar igen!

Jaaa... just det... i morron börjar skolan. Jag undrar hur Tora är ut...? Jaa... en tjej som heter Tora ska börja i våran klass, men vi har aldrig sett henne....:( hoppas att hon e snäll!!

Jag har nästan allt förberett till skolan:

Väska, turkos, björn borg
nya kläder, blandat, blandat
bok, alla möjliga färger, ingen aning

jaa... och allt möjligt mera, men jag pallar inte att skriva allt!!

Hur har eran vecka varit då?

Min har varit jätte bra!

Jag hoppas att det blir bra i morron:S

pussar och kramar Eran Anastasia♥♥

ps: tack för alla kommentarerna♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Hejsan!

Vad du är förbered.:D

Tycker du det ska bli kul att börja skolan??

Kramizar wilma!

2010-08-22 @ 20:41:28
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0