SOMMAREN 2010

Asså, sommaren 2010 har verkligen varit bäst för mig! Kolla själv:


Jag har varit på ridläger med sötaste Melinda! Det var sjukt kul!!!Tack mamma och pappa!!

♥ Har varit på ölands djur och nöjes park (bilderna kunde inte visas men gå in och titta på deras hemsida!) www.olandsdjurpark.se det var verkligen super kul! Tack mamma och pappa!!


Har varit till finland! Det var helt fantastiskt att få träffa mina bästisar igen!!
Tack mamma och pappa!!

♥ Sen har jag så klart badat en massa!!  hehe, en fiin bild!

Jag har älskat den här sommaren och den kommer jag alltid att minnas! Nu är det synd när sommaren snart är över och skolan börjar igen.. men då har man ju en sommar att se framemot nästa år också!!

JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också vart på ölands djur och nöjes park|

2010-08-18 @ 09:00:06
Postat av: wilma

2010-08-21 @ 08:09:12
URL: http://www.lillzingos.blog.
Postat av: wilma

Hej!

Ja du hade värkligen en bra sommar!

Jag älskar sommarn också.

Kramizar wilma!:D

2010-08-21 @ 08:10:26
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0