So booooring!!

Hejhej!

Har vaknat nu och förberett födelsedagskorten åt dom 2 tjejerna som ska ha badfest idag! Ska bli superkul!!! Längtar, för jag är så himla sugen på att bada idag, men vem är inte det i sommaren dåh?

Jag har inte gjort så mkt, jag steg upp, gjorde korten, gick ned och plockade ur diskmaskinen och sen satte jag mig framför datan:P Inge annat.... ingen är inne på msn heller, so boring! Sååå... det ända jagfår göra idag är att vänta... tills klockan 3... kanske ska vara med min ena bästis Ida, vi får se....

Tusse gör inget spec. heller, han sover än, om ni undrar

Jaaa.... det är rätt så tråkigt nu.. orkar verkligen inte vänta längre! Jag önskar att man kunde få spola fram tiden!!

Nu har jag inge mer att skriva... hoppas att ni får en fortsatt trevlig morron!

Lots of love Anastasia*Gäsp*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0